viernes, 4 de diciembre de 2009

28 i 29 de Novembre: Gallecs



Si! Per fi! De nou he tornat a Gallecs! Les tardes tan curtes havien fet que en força temps no em pases per la que és la meva casa ornitològica però he tornat, i no sol, i Gallecs mai defrauda.


Dissabte al matí em vaig trobar amb els del Drag a l'hermita ben d'horeta. Vem donar un tomb per la part inicial de la carena, ademés de l'estany(tenim a un membre lesionat. Recuperat Xesco!) i el ratet no va defraudar en absolut: 2 Cigonyes Negres, 1 Esmerla i denuncia a uns fringilideros incluida.


Falco Pelegrí:



Abans d'anar a dinar ens vem apropar a Can Veire on vem poder "disfrutar" d'una salamandra morta al camí(segurament atropellada, quina rabia!) ademés de multitud d'espècies de bolets: Lleteroles, Champiñnyns, Pimpinelles morades, peus de rata etcetc.

Bolet spp:



Peu de rata:

Salamandra atropellada:

Al migdia vem anar a fer un dinar de nadal a casa del Dani i després de 4 hores de sobretaula el vem deixar allà fregant plats(gràcies per el dinar tiu!).


Diumenge al matí en Xesco, el meu pare i jo vàrem fer el mateix recorregut del dia anterior, amb un dia totalment hivernal on no hi reclamaven ni els pit-rojos. Poqueta poqueta cosa.


Bé, espero tornar aviat i no tardar el que he tardat i poder explicar-vos com va la coseta aquí a Gallecs. Ademés dir-os que en breu a la web del DRAG ( http://www.dragnatura.org/ ) hi haurà una nova secció on consultar les novetats ornitològiques del PEIN (sii per fii!!: http://www.dragnatura.org/noticia.php?id=19 )


Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario