domingo, 13 de diciembre de 2009

Delta del Ebre: dissabte 12 de Desembre



Feia mooolt que no em pasava per el Delta del Ebre, i aquest cap de setmana no vaig poguer estar-me. Aprofitant que no estava el meu pare(que esta de viatge a Perú) m'he mare i jo ens vàrem plantar sobre les 10 a l'Ampolla. Una visteta al Fangar i a les Olles i de cap al Arrosars i a la Platja de la Marquesa. Els arrosars, molts ja llaurats, estaben fins adalt d'ocells. A destacar 4 Valones, 11 Cigonyes blanques, un grupet d'uns 200 Capons Reials(video)etc a la platja de la marquesa absolutament RES. Vem tirar cap a l'hemidelta sud, vem agafar el transbordador de la Cava i vem plantar-nos a l'Encanyisada, estaven caçant i els bitxos estavem mooolt lluny.


Vem anar directament a "ca la Paquita" a comprar dinar i vem anar menjar a les antigues Salines de Sant Antoni. Allà Flamencs, Pigres Grisos, Territs Variants i Tres-dits, Gambes rojes vulgars, pintades i verdes,... També ens varem pasar per la Tancada i per els erms, on vàrem veure una Cotxa Blava, sempre agraides. Ja a les 5 vem anar tirant cap al Trabucador.

Dos paraules: im-presionante! Fins a 21 Becs de Serra(video) entre els quals dos preciosos mascles, 11 Remena-rocs, 1 Garsa de Mar, Cabussons Collnegres, un grup molt gran de Cabussons Emplomallats, Becuts...

Ja a les Salines de la Trinitat NI UNA Gavina corsa, grupets de Gavines capnegres al mar, i moltes Baldrigues, entre les quals vaig distingir perfectament un mínim de 20 Balears, entre algunes Mediterrànies i una gran massa de indeterminades.


No hay comentarios:

Publicar un comentario